zondag 3 juni 2012

strafwerk

School is veel werk en alsof dat allemaal nog niet genoeg is heb je ook nog leraren die je strafwerk geven. Ik dacht altijd dat strafwerk vreselijk was en er niks leuks aan kan zijn... maar ik ben er laatst achter gekomen dat er ook zo iets bestaat als leuk strafwerk! Wat?!

Ik was weer eens te laat en moest de volgende dag samen met mijn vriendin om kwart voor acht melden. We gaan dan altijd nagels lakken en hierdoor had ik geen tijd meer om mijn boeken uit mijn kluisje te halen en had ik bij latijn mijn boeken niet bij me. Dit heb ik ook aan mijn leraar verteld en hij bedacht wat leuk strafwerk voor me.
Nu denken jullie waarschijnlijk: wat is dat leuke strafwerk dan? Omdat ik mijn boeken niet bij me had omdat ik mijn nagels aan het lakken was moest ik mijn nagels lakken met een Latijnse tekst erop: me paenitet libros oblivisse. Dit betekent: het spijt me dat ik mijn boeken ben vergeten.
Als basiskleur heb ik een licht blauw van safari gebruikt. Ik heb mijn potje op de Koninginnedag markt gekocht, maar safari nagellak is ook online verkrijgbaar. Hierna heb ik met wit bordernails (een randje om heel je nagels heen) gemaakt. Daarna heb ik met zwart de tekst erop geschreven.
Dit waren helaas de laatste goede foto's die zijn gemaakt door mijn geliefde fotocamera. Eerst wilde hij nog maar heel soms scherpstellen, nu helemaal niet meer. Ik heb de minst slechte foto's eruit gezocht. Voor de volgende keer zal ik proberen wat betere foto's te maken.

Hebben jullie ook wel een strafwerk gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten