zondag 20 mei 2012

nail art: tutorial love themed nails deel 2

Vandaag heb voor jullie het tweede deel van de love themed nails tutorial. Ik heb deze foto's al weer een hele tijd geleden gemaakt. Ze waren eigenlijk voor een wedstrijd, maar helaas was ik te laat met het filmpje. Ik heb via hyves al wel onwijs veel reacties op de foto van deze nail art gekregen, dus ik dacht dat jullie de tutorial toch wel wilden zien. Om te zorgen dat het artikel niet te lang wordt heb ik het is 3 delen verdeeld. Dit is de tutorial voor de zwaantjes op de middelvinger.


Voordat je begint moet je altijd je nagels ontvetten met wat nagellakremover. Daarna heb ik een laagje base coat en een lichtroze lakje van de hema aangebracht. Daarna heb ik een zilveren french manicure gemaakt en hier wat glitters over heen gedaan. Van alle producten die ik heb gebruikt kan je onderaan dit artikel een lijstje vinden.\
 Maak nu met witte acryl verf een hart vorm die aan de onderkant en bovenkant open is.
 En maak het lichaam van de zwaantjes eraan vast.
 maak nu de uitleiningen en gebruik gele acryl verf om de mondjes te maken.
 Gebruik je dottingtool om een klein puntje voor het oog te zetten.
 meng nu wit en blauw voor de verschillende tinten van het water.
 Schilder hiermee het water.
gebruik rood om er hartjes omheen te maken.
Als laatste omlijn je het onderste hartje met zwart en maak je met wit een highlight zodat het lijkt alsof hij glimt. Bescherm je design met een laagje top coat en je bent klaar! Gaan jullie dit design proberen na te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten