maandag 14 mei 2012

nail art: panterprint en leeuw

Maandag, weer een nieuwe dag van een nieuwe week. In dit geval de eerste dag van de nail art week op mijn blog! Ik ga een week lang iedere dag een post plaatsen over een nail art design dat jullie nog nooit eerder hebben gezien. Ook zal ik deze week een tutorial gaan plaatsen.


Voor vandaag is dit de nail art die ik voor jullie heb. Ik heb deze foto 3 dagen geleden op hyves gezet, dus helemaal nieuw is hij niet, maar hij is wel redelijk nieuw. Deze nail art heb ik gemaakt op de nagels van de dochter van de kapper van mijn vriendin die daar die nacht bleef slapen. Ze was helemaal gek van panterprint dus dat wilde ze heel graag op haar nagels.De dag voordat ik deze nail art maakt hebben  mijn vriendin en ik samen op de rommelmarkt gezeten. We verveelden ons, dus ik heb op haar arm met speciale inkt een tattoo van een leeuw getekent uit de losse hand. Deze leeuw wilde ze graag op haar duim. Ik wist niet zeker of dat wel ging lukken omdat het heel gedetailleerd is voor zo'n klein oppervlak. Ik heb voor het hele design mijn allerkleinste kwast gebruikt. De basiskleur is een mengsel van  een gele nagellak van essence en een oranje nagellak van W.I.C. nummer 103: Batch. voor de rest van het design heb ik acrylverf gebruikt. Als je ook wilt proberen om de leeuw na te maken heb je ECHT acrylverf nodig. Hiermee kan je veel gedetailleerde werken dan met nagellak. Meng je verf met wat water om het dunner te maken voor de kleine details. Wat vinden jullie van deze nail art?

ps: Ik kreeg laatst de vraag of ik thuis een fotostudio heb om foto's van nagels te maken. Dat heb ik niet. Ik maak mijn foto's meestal zelf met mijn fototoestel. Ik zoek dan de plek met het beste licht op, of de plek met de leukste achtergrond (bijvoorbeeld als mijn moeder net bloemen heeft gekocht ga ik daar mee fotograferen). Deze foto's zijn gemaakt door de broer van mijn vriendin omdat we toen bij haar thuis waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten