dinsdag 15 mei 2012

nail art: koninginnedag nagels deel 1

Koninginnedag is al weer een tijdje voorbij, maar toch wilde ik jullie nog even de nagels laten zien die ik voor die dag heb gemaakt. Femke en ik hebben samen op de  rommelmarkt gestaan. Ik deed nagels en zij maakte tattoos. We hebben niet super veel verdient, maar het was wel erg gezellig.
Dit waren de nagels die ik die dag droeg, de nagels die Femke die dag droeg kunnen jullie zien in het artikel van morgen. Als basiskleur heb ik de oranje nagellak van essence gebruikt, nummer 46 wake me up! Daarna heb ik op al mijn nagels behalve ringvinger rondjes gezet met een dottingtool. Op de ringvinger heb ik een kroontje gemaakt en daar queen onder geschreven.

Wat vinden jullie van dit design en wat hebben jullie met koninginnedag gedaan?

2 opmerkingen:

  1. hey lieverdd! als goede vriendin vind ik dat ik je blog eigenlijk wel moet volgen haha! ik vind het toppie hoor!!

    xxxxxx love youu

    BeantwoordenVerwijderen