vrijdag 18 mei 2012

nail art: tutorial love themed nails deel 1

Vandaag heb voor jullie eindelijk weer een tutorial! Ik heb deze foto's al weer een hele tijd geleden gemaakt. Ze waren eigenlijk voor een wedstrijd, maar helaas was ik te laat met het filmpje. Ik heb via hyves al wel onwijs veel reacties op de foto van deze nail art gekregen, dus ik dacht dat jullie de tutorial toch wel wilden zien. Om te zorgen dat het artikel niet te lang wordt heb ik het is 3 delen verdeeld. Dit is de tutorial voor het hartje.


Voordat je begint moet je altijd je nagels ontvetten met wat nagellakremover. Daarna heb ik een laagje base coat en een lichtroze lakje van de hema aangebracht. Daarna heb ik een zilveren french manicure gemaakt en hier wat glitters over heen gedaan. Van alle producten die ik heb gebruikt kan je onderaan dit artikel een lijstje vinden.
 Nu maak je met rode acryl verf een groot hart.
 Nu omlijn je het hart met zwarte acrylverf en maak met wit een paar highlights zodat het lijkt alsof het hart glimt.
 Maak nu met wit de vleugeltjes en omlijn ook deze met zwart.
 Nu maak je met wit en zwart een kringetje boven het hartje.
Tot slot vul je het hartje in met geel en schrijf je er love boven. Als je het te moeilijk vindt om op je nagels te schrijven kun je dit ook weglaten.
Veel succes!

Gebruikte producten:
- Lichtroze nagellak van de hema: nummer 03
- Zilveren nagellak van LCN (LCN is te koop bij sommige nagelsalons of via ebay)
- Glitters: wet n wild mega sparkle confetti E61603 White Icing (te koop via ebay, ik heb hem gekocht in op buitenlandse reis in duitsland in de euroshop)
- zwarte, witte, rode en gele acryl verf van het merk reeves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten