woensdag 16 mei 2012

nail art: koninginnedag nagels deel 2

In het artikel van gisteren heb ik voor vandaag de foto's beloofd van de nagels die mijn vriendin droeg op koninginnedag.


Ik heb op haar nagels twee designs gemaakt die best veel op elkaar lijken. Op al haar nagels behalve de ringvinger heb ik oranje filligree (sorry als ik dit verkeerd spel) met meerdere lagen gemaakt. Op de ringvinger heb ik de nederlandse vlag bemaakt met op de achtergrond ook de nederlandse vlag.


Op de andere hand heb ik filligree met 1 laag gemaakt en op de ringvinger heel simpel de Nederlandse vlag. Haar nagels waren alleen nog nat toen we gingen slapen, hierdoor zijn er heel veel krasjes in gekomen en zijn de nagels er beschadigd. Ondanks dat hebben we toch een hele leuke tijd gehad en dat is ook belangrijk! Wat vinden jullie van deze nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten