zaterdag 19 mei 2012

nail art: kermit de kikker (muppets)

Voor de een na laatste dag van de nail art week heb ik een nail art die al weer wat ouder is, maar die ik nog nooit op het internet heb gezet omdat ik er helaas niet echt goede foto's van heb. Het is kermit de kikker van de muppets.
Ik ben echt absoluut hopeloos in foto's maken. Het is het beste als je meteen nadat je je nail art hebt gemaakt er een foto van maakt. Ik lak vaak mijn nagels 's avonds waardoor ik dan niet echt meer goed licht heb. Vaak wacht ik dan liever even tot de volgende dag tot ik weer wel goed licht heb. Op zicht is dat geen ramp, maar de volgende dag vergeet ik het dan altijd... En dan krijg je dit:
 Ten eerste zijn deze foto's helemaal niet in goed licht gemaakt, waardoor ze wazig zijn. Je krijgt wel een idee van de nail art, maar echt een goede foto is het zeker niet! Daarnaast doe ik met de nagel(s) waar de nail art op zit(en) altijd best wel voorzichtig, maar als ik alleen maar nagellak op mijn nagels heb pulk ik het er altijd af als ik me weer eens verveel tijdens de les.
Ik hoop dat jullie het ondanks de slechte foto's het toch een leuke nail art vinden. En het moraal van het verhaal: zorg dat je op tijd foto's maakt!
Hebben jullie ook wel eens dat je veel te laat je foto's maakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten