maandag 12 maart 2012

knorretje nail art

Hoi,
Vandaag heb ik voor jullie een foto tutorial van een knorretje nail art. Veel plezier!





Haal eerst je nagellak eraf, als je geen nagellak op hebt begin je met je nagels te ontvetten met nagellakremover. Hierdoor blijft je nail art er veel langer opzitten. Breng dan je base coat aan om je nagels te beschermen. Nu gebruik je een knalroze nagellak en een witte nagellak om zachtroze kleurtje te mengen. Je kan ook een andere nagellak gebruiken die al meteen de goede kleur heeft en die je niet hoeft te mengen. Ik gebruik hiervoor twee kleuren van paris memories die verkrijgbaar zijn bij de dirx. Ik weet niet precies welke kleuren het zijn want ik kan geen nummer vinden op de potjes.


 Nu lak je als je nagels met deze kleur behalve je ringvinger, deze lak je wit.


Nu meng je met dezelfde wit en een donker roze lakje (ik gebruik er een uit enter wonderland limited edition van catrice nummer C01 Forbidden Apple) voor een roze kleur die iets donkerder is dan je basiskleur.

Maak nu met deze kleur horizontale lijnen op je nagels.

Nu begint het leuke gedeelte we gaan knorretje maken! Hiervoor gebruik ik witte, zwarte en knalroze acrylverf.

Eerst begin je met de omlijning van knorretje.


Nu meng je met de donkerroze (op de foto heb ik er ook nog een rood bij gepakt) met wit om de drie verschillende knorretje kleuren te krijgen.

Nu begin je knorretje in te vullen met deze kleuren.

Maak nu de omlijningen opnieuw en teken het gezicht.

Maak nu ook de streepjes van knorretjes buik. Ik heb later ook nog een bloemetje gemaakt, maar dit ben ik helaas op de foto vergeten te zetten.

Doe je top coat er overheen en je bent klaar. Top coat is vooral heel belangrijk als je acrylverf gebruikt, anders was je de verf er met wat zeep zo weer af!


3 opmerkingen:

  1. wooooww♥ jalooers !

    maar ik kan je niet volgen :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi,
      jammer dat je het niet kan volgen :(
      heb je misschien tips waardoor je het wel zou kunnen volgen?

      Verwijderen
  2. cool,ga ik ook een keer maken♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen